Išgryniname jūsų verslo privalumus — suprojektuojame efektyvų turinį

  • Parenkame tinkamiausią apibrėžimą jūsų verslui, produktui, veiklai ar paslaugai. Gal tai atrodo labai paprasta, bet kaip rodo patirtis, dažnai svetainėse matome nepakankamai efektyvius apibrėžimus, pvz. "Inžinieriniai sprendimai" — jeigu paklaistume 5 žmonių, ką konkrečiai daro tokia įmonė, visi atsakytų skirtingai. Taip pat turėjome atvejį, kai klientas vadino savo paslaugas "Medienos apdirbimas", nors pabendravus, paaiškėjo, kad įmonė užsiima medinių namelių gamyba :-)
  • Išryškiname jūsų verslo privalumus. Parenkame kelis svarbiausius objektyvius argumentus, kodėl lankytojai turėtų pirkti iš jūsų.
  • Išryškiname jūsų paslaugos/prekės/veiklos privalumus.
  • Parenkame tinkamiausią "Call to action", t.y. paskatinimą veikti, arba priimti sprendimą kreiptis į jus. Statistika rodo, kad svetainės, kur yra konkretus paskatinimas veikti, pvz. "Užsisakyti konsultaciją", arba "Iškviesti meistrą", yra kelis kartus efektyvesnės, nei tos, kuriose tik aprašomos paslaugos ir lankytojas paliekamas su savo mintimis.

Kas yra gera interneto svetainė?

Žiūrėkite video prezentacija, kurioje dalinuosi praktinėmis įžvalgomis, kas iš tikrųjų svarbiausia svetainėje.

Optimalus sprendimas

Iš 13 metų patirties parinkome sprendimą už minimalią kainą, kuris puikiai atitinka daugumos įmonių poreikį, norint turėti paprastą ir kokybišką svetainę.

100% garantija

Imsimės projekto tik tuomet, kai įsitikinsime, kad mūsų sprendimas jums pilnai tinka, taip pat garantuojame 100% pasitenkinimą rezultatu.